RS1691_OSL_082214402_W-Article_1140x600.jpg

Tilausehdot

Oslo Skin Labin asiakkaana voit maksaa laskulla, sinulla ei ole sitoutumisaikaa, sinulla on 14 päivän palautusoikeus ja saat tilaamasi tuotteet kahden viikon kuluessa.

SOPIMUSEHDOT / OSLO SKIN LAB (NUTRAQ OY)

1. YLEISTÄ

Nämä sopimusehdot koskevat NutraQ Oy:n Oslo Skin Lab -merkin tuotteiden ostamista internetin välityksellä.
Sopimusehdot päivitettiin viimeksi 23. elokuuta 2023 ja ne koskevat kaikkia olemassa olevia ja uusia sopimuksia.

2. OSAPUOLET

2.1 Myyjä on:
NutraQ OY
Esterinportti 1, 6.krs
00240 Helsinki
Puhelin: 09 4273 8229
Sähköposti: asiakaspalvelu@osloskinlab.fi
Y-tunnus: 2344505-3

ja sitä kutsutaan seuraavassa tekstissä “NutraQ”, “Oslo Skin Lab”, “me”, “meitä” tai “myyjä”.

2.2 Ostaja on se henkilö, joka on mainittu tilauksessa ostajaksi riippumatta ostopolusta, ja häntä kutsutaan “sinä”, “itse” tai “asiakas”. Sinun on oltava vähintään 18 vuotta täyttänyt tullaksesi asiakkaaksemme.

3. TAVAROIDEN OSTAMINEN MYYJÄLTÄ

3.1 Riippuen tuotteesta, sitä voi olla mahdollista ostaa kertaluonteisena ostona tai tilauksen kautta.

3.2 Tilauksen tekeminen voi olla evättävissä myyjän toimesta, jos myyjällä on pätevä syy epäillä, että yrität huijata, sinulla on riittämätön luottokelpoisuus ja vastaavaa.

4. SOPIMUSEHDOT TILAUKSILLE

4.1 Tässä osiossa mainittuja ehtoja sovelletaan, jos olet tilannut yhden tai useamman myyjän tuotteen. Nämä ehdot täydentävät näiden sopimusehtojen muita osioita.

4.2 Tilausehtojen muutokset

4.2.1 NutraQ:lla on oikeus muuttaa näitä Tilausehtoja. Merkittävistä muutoksista ilmoitetaan vähintään kuukautta ennen muutosten voimaantuloa. Jos haluat irtisanoa
sopimuksen muutettujen ehtojen perusteella, voit tehdä sen vapaasti. Sopimuksen irtisanomatta jättäminen muutosten jälkeen tarkoittaa, että hyväksyt päivitetyt ehdot. Uudet ehdot ilmoitetaan verkkosivustollamme uusien ehtojen jakelun yhteydessä. Voit aina löytää voimassa olevat tilausehdot verkkosivustoltamme. Jos otat yhteyttä asiakaspalveluun (katso osio 12.1), lähetämme mielellämme sinulle nykyiset tilausehdot sähköpostitse.

4.3 Tilaus

4.3.1 Kun tilaat yhden tai useamman tuotteen, näet tilausvahvistuksesta, että tuotteet on asetett tilausperusteisiksi. Kun tilaat tuotteita, riippuen tuotteesta, voit valita kuinka usein haluat tuotteet toimitettavan. Myyjä lähettää sitten tuotteet sinulle valitsemasi toimitusvälin mukaisesti, kunnes tilaus peruutetaan tai sitä muutetaan.

4.3.2 Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme (katso osio 12.1) milloin tahansa tilauksen peruuttamiseksi tai lisätoimitusten lykkäämiseksi tai lopettamiseksi. Sinulla ei ole vähimmäisostovelvoitetta, eikä kestotilauksellasi ole irtisanomisaikaa. Tilauksen irtisanominen tulee voimaan välittömästi seuraavasta toimituksesta.

4.3.3 Myyjä lähettää sinulle säännöllisesti tietoja tilauksestasi, toimituksistasi ja maksuistasi. On sinun vastuullasi pitää meidät ajan tasalla yhteystietojesi ja osoitteesi
muutoksista puhelimitse tai sähköpostitse.

4.4 Tilauksen irtisanominen

4.4.1 Voit peruuttaa tilauksesi helposti milloin tahansa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme (katso osio 12.1). Huomiothan kuitenkin, että jos seuraava toimituksesi
on tulossa seuraavan 5 päivän aikana, sitä ei voi enää peruuttaa, ja peruutuksesi tulee voimaan vasta sen jälkeen.

4.4.2 Jos olet tilauksesi sisältää kaksi laskutuskautta per toimitus, olet edelleen velvollinen maksamaan vastaanotetuista tuotteista.

4.5 Tietojesi muutokset

4.5.1 Jos haluat tehdä muutoksia tilaukseesi, kuten osoitteen tai lähetysvälin muutoksia tai vastaavia, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme (katso osio 12.1). On sinun vastuullasi ilmoittaa meille osoitteen muutoksista, ne eivät päivity automaattisesti. Muutokset on ilmoitettava viimeistään viisi (5) päivää ennen niiden voimaantuloa.

4.6 Tilausetu ja hinnat

4.6.1 Tilaajana, riippuen tuotteesta ja nykyisistä tarjouksista, voit saada aloitushinnan ja/tai alennuksen valitsemiesi tilattavien tuotteiden kiinteästä hinnasta. Aloitustarjouksia ei voi hyödyntää epärehellisesti toistuvien tilausten ja peruutusten kautta, sillä ne on ensisijaisesti tarkoitettu uusille asiakkaille. NutraQ Oy pidättää oikeuden hylätä tilausasiakkaita, jos aloitustarjousta väärinkäytetään

5.HINNAT

5.1 Hintamme ilmoitetaan euroina ja ne sisältävät arvonlisäveron. Tuotteen hinta voi vaihdella riippuen myyntikanavasta, myydäänkö tuote yksittäisenä ostona vai tilauksen kautta, sekä jakelun tai erikoistarjousten mukaan. Hinnat ovat voimassa kunnes niitä muutetaan. Ilmoitus hintamuutoksista lähetetään hyvissä ajoin ennen muutosten voimaantuloa. Posti- ja käsittelymaksut lisätään jokaiseen lähetykseen sovellettavien hintojen mukaisesti, ellei toisin sovita tai tarjouksessa ole ilmoitettu.

6. TOIMITUS

6.1 Lähetämme toimituksemme sovitun toimitusvälin mukaisesti käyttäen saatavilla olevaa toimitustapaa kyseisessä markkinassa. Jos toimitusaikaa ei ole määritelty
tilauksessa, toimitamme tuotteen ilman turhaa viivytystä ja viimeistään 30 päivän kuluessa tilauksestasi. Tuote katsotaan toimitetuksi, kun olet vastaanottanut sen tai edustajasi on sen vastaanottanut. Jos toimitus viivästyy voit pidättää maksun, pyytää uudelleen toimitusta, korvausta tai sopimuksen peruuttamista. Vastaanottamattomien lähetyksien yhteydessä pidätämme oikeuden vaatia korvausta käsiteltävien lähetyksien aiheuttamista kustannuksista, mukaan lukien
palautuskulut ja muut hallinnolliset kulut.

7. MAKSU

7.1 Saatavilla olevat maksutavat voivat vaihdella sen mukaan, mistä maasta tavarat tilataan.

7.2 Maksutavat

7.2.1 Valitessasi maksuratkaisun kolmannen osapuolen kautta hyväksyt samalla kyseisen kolmannen osapuolen ehdot ja edellytykset. Maksutapahtumien osalta maksutietosi
tallennetaan, kunnes yksittäiset maksutapahtumat on käsitelty. Maksutietosi ja korttitiedot tallennetaan NutraQ:n valitseman PCI (Payment Card Industry - Data Security
Standard) -sertifioidun kumppanin toimesta. Tiedot säilytetään turvallisessa, kansainvälisten turvallisuusstandardien mukaisessa PCI-sertifioidussa ympäristössä, kunnes tapahtumat on suoritettu. Kun käytät maksukorttia verkkosivustoillamme, ainoastaan NutraQ:n PCI-sertifioitu kumppani - eikä NutraQ itse - saa pääsyn korttitietoihisi. Näin ollen korttitietojen käsittely on pelkästään sinun ja NutraQ:n PCI-sertifioidun kumppanin välinen asia, vaikka se tapahtuisi verkkosivustojemme käytön aikana.

7.3 Tunnistautuminen oston loppuun viemiseksi

7.3.1 On mahdollista, että sinua pyydetään vahvistamaan henkilöllisyytesi kolmannen osapuolen palvelun kautta ennen kuin voit viimeistellä verkkotilauksesi. Tämä tunnistusprosessi voi edellyttää henkilökohtaisten tietojen antamista paikallisten säännösten mukaisesti. Käsittelemme henkilötietojasi yksityisyyskäytäntömme mukaisesti, kuten on esitetty näiden sopimusehtojen osiossa 11.

8. PERUUTUSOIKEUS

8.1 Sinua suojataan sovellettavan kuluttajalainsäädännön nojalla, ja sinulla on ehdoton peruutusoikeus 14 päivän ajan siitä päivästä, kun saat ensimmäisen lähetyksesi.
Määräaikaan sisältyvät kaikki kalenteripäivät. Jos määräaika päättyy lauantaina tai pyhäpäivänä, määräaikaa pidennetään seuraavaan arkipäivään. Peruutusoikeus katsotaan käytetyksi, jos ilmoitus on lähetetty ennen määräajan päättymistä. Käyttäessäsi peruutusoikeuttasi tuotteen on oltava palautettuna 14 päivän kuluessa siitä, kun olet ilmoittanut peruutusoikeuden käytöstä myyjälle.

8.2 Peruutusoikeus tarkoittaa, että sinulla on oikeus peruuttaa ostoksesi avaamattomien tuotteiden osalta ja palauttaa tuote. Jotta peruutusoikeus on voimassa, tulee tuote palauttaa meille sama määrässä ja samassa kunnossa kuin otit sen vastaan. Jos tuotteen arvo on alentunut enemmän kuin tarpeellista sen luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan määrittämiseksi, sinun on korvattava tämä arvonalennus. Ellei toisin sovita, sinun on kannettava suoraan tuotteen palautuskustannukset. Palautusosoite on ilmoitettu peruutuslomakkeessa.

8.3 Jos käytät peruutusoikeuttasi, palautamme ostohinnan viipymättä ja viimeistään 14 päivän kuluessa siitä päivästä, kun saamme ilmoituksen sinulta. Meillä on oikeus
pidättää palautus, kunnes olemme vastaanottaneet palautetut tuotteet tai kunnes olet toimittanut dokumentaation siitä, että tuotteet on lähetetty takaisin. Palautus suoritetaan samalla maksutavalla, jota käytit alkuperäiseen ostoon, ellei toisin sovita.

8.4 Lisätietoja peruutusoikeuden käyttämisestä löytyy peruutuslomakkeesta, joka on liitetty sähköpostitse lähetettyyn tilausvahvistukseen tai toimitettu tuotepakkauksen mukana. Peruutusoikeuteen liittyvät vaatimukset tai siihen liittyvät kysymykset voi myös osoittaa asiakaspalveluun (katso osio 12.1) puhelimitse tai sähköpostitse.

9. REKLAMAATIOT

9.1 Jos toimitetussa tavarakokonaisuudessa on vikoja, voit olosuhteiden niin salliessa vaatia virheen korjaamista, tuotteen vaihtamista, hinnanalennusta, korvausta tai
sopimuksen peruuttamista.

9.2 Jos tuotteessa ilmenee virhe, sinun on ilmoitettava siitä myyjälle kohtuullisessa ajassa sen jälkeen, kun virhe havaitaan tai sen olisi pitänyt havaita. Olet aina tehnyt reklamaation ajoissa, jos se tapahtuu 2 kuukauden kuluessa virheen havaitsemisesta. Valitusoikeus rajoittuu reklamaatiohin tuotteen viimeisen käyttöpäivämäärän puitteissa, kuten on ilmoitettu pakkauksessa. Jos teet reklamaation liian myöhään, menetät oikeutesi vedota virheeseen.

9.3 Valitusoikeus koskee lisäksi peruutusoikeutta.

9.4 Valituksen, virheiden tai vikojen tapauksessa kaikki toimituskustannukset korvataan. Hyvitämme sinulle käyttäen samaa maksutapaa, jota käytit alkuperäiseen
tapahtumaan, ellei toisin sovita.

10. MYYJÄN OIKEUDET ASIAKKAAN RIKKOEASSA VELVOITTEITAAN

10.1 Jos et maksa tai täytä muita kaupan velvoitteita sopimuksen tai lain mukaisesti, eikä tämä johdu myyjästä tai myyjän puolella olevista olosuhteista, voimme voimassa
olevan kuluttajalainsäädännön mukaisesti olosuhteisiin vedoten pidättää tavarat, vaatia sopimuksen täyttämistä, peruuttaa sopimuksen ja vaatia sinulta korvausta.
Voimme olosuhteiden niin salliessa vaatia myös viivästyneestä maksusta korkoa ja perimismaksuja, ja jos et nouda maksamattomia tavaroita, myyjä voi veloittaa sinulta
maksun. Maksu voi enintään kattaa myyjän todelliset kulut tavaroiden toimittamisesta sinulle.

11. YKSITYISYYS

11.1 Tämän sopimuksen täyttämiseksi myyjä käsittelee tiettyjä henkilötietoja, jotka voidaan liittää sinuun (esim. nimi, sähköpostiosoite, puhelinnumero ja postiosoite). Käsittelemme jotta voimme toimittaa tilauksesi sekä sinulle käsitelläksemme tietoja tilauksestasi. Tietojasi käytetään myös profiloimiseen saadaksemme tietoa
tuotevalinnoistasi voidaksemme räätälöidä markkinointiamme sinulle sopivaksi. Käsittely tapahtuu yksityisyydensuojakäytäntömme mukaisesti. Tässä asiakirjassa voit lukea lisää siitä, miten tietojasi käsitellään, milloin ne poistetaan ja mitä oikeuksia sinulla on rekisteröitynä.

12. ASIAKASPALVELU

12.1 Asiakaspalvelullamme on laaja kokemus tuotteistamme ja he vastaavat mielellään kysymyksiisi. Tavoitat asiakaspalvelumme puhelimitse numerosta 09 4273 8229
arkisin klo 08:30–16:30. Voit myös lähettää sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@osloskinlab.fi. Pyrimme vastaamaan tilauksiin liittyviin kyselyihin 48 tunnin kuluessa.

13. VASTUUVAPAUSLAUSEKE

13.1 Myyjä pidättää oikeuden siirtää tämän sopimuksen määrittelemät oikeutensa ja velvollisuutensa toiselle osapuolelle. Pidätämme myös oikeuden toimintamme
keskeytymiseen, painovirheisiin, virheellisiin hintoihin, arvonlisäveron ja muiden verojen muutoksiin tai toimitusongelmiin olosuhteiden vuoksi, jotka ovat meidän
hallintamme ulkopuolella.

13.2 Kaikki tarjoukset ovat voimassa niin kauan kuin tavaraa riittää (kuten ilmoitetaan kunkin kampanjan yhteydessä).

14. OSTOEHTOJEN MUUTOKSET

14.1 Näitä osto-ehtoja voidaan muuttaa erityistarpeiden ja/tai lakien, asetusten tai suositusten muutosten vuoksi. Jos ehtoja muutetaan, sinulle ilmoitetaan tästä. Tällainen ilmoitus annetaan vähintään yksi (1) kuukausi ennen muutosten voimaantuloa. Jos muutettujen ehtojen perusteella haluat irtisanoa sopimuksen, voit tehdä niin. Sopimuksen irtisanomatta jättäminen ehtojen muuttumisen jälkeen tarkoittaa, että hyväksyt päivitetyt ehdot. Uudet ehdot ilmoitetaan verkkosivustollamme aina niiden päivittämisen yhteydessä.

15. SOPIMUSRIITATILANTEIDEN RATKAISEMINEN

15.1 Jos haluat tehdä valituksen ostoksesta, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme (katso osio 12.1).

15.2 Osapuolet pyrkivät ratkaisemaan kaikki kiistat sovinnollisesti. Jos tämä ei onnistu, voit ottaa yhteyttä Kuluttajaviranomaiseen osoitteessa: Lintulahdenkuja 2, 00530 Helsinki ja sähköposti: kirjaamo@kkv.fi.

15.3 Voit myös käyttää Euroopan komission valitusportaalia, jos haluat tehdä valituksen. Tämä on erityisen relevanttia, jos olet kuluttaja, joka asuu toisessa EU-maassa. Valituksen voi tehdä täällä: http://ec.europa.eu/odr